SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Jsem SEO konzultant. Optimalizuji webové stránky a e-shopy pro vyhledávače. Pomůžu vám také při vývoji nového řešení a CMS. Můžete si mě najmout na jednorázovou konzultaci nebo na dlouhodobou spolupráci. Konzultace poskytuji také online, ale raději mám osobní kontakt, věci se lépe ukazují a vysvětlují.

Analýza klíčových slov

Analýzu klíčových slov potřebujete, když chcete svým webem nebo e-shop zvýšit organickou návštěvnost.

Potřebujete ji také v situaci, kdy zakládáte nové kategorie, abyste se nepřipravili o vstupní stránky.

A také vám může říct, na které produkty nebo služby můžete návštěvnost organicky získávat.

Kdy potřebujete SEO konzultanta?

Prakticky kdykoliv, když spravujete web nebo e-shop, který má získávat návštěvnost.

Nejčastěji řešíme zvyšování návštěvnosti pro weby a e-shopy a obsahovou strategii.

SEO konzultant vám také pomůže při změně platformy a pohlídá, že o nic nepřijdete.

 

Vývoj e-shopových řešení a platforem

Pokud jste dodavatel platformy pro web nebo e-shop, pomůžu vám ji vylepšit.

Připravím dokumentaci pro programátory a vysvětlím celému týmu, proč to děláme.

Vaši zákazníci pak mohou růst rychleji a dosahovat lepších výsledků.

Získejte konzultaci přes internet

Poskytuji konzultace přes Skype nebo FaceTime a Google Meet.

Online konzultace stojí 1999 Kč / hodina vč. DPH.

Objednejte si svůj termín telefonicky nebo e-mailem.

 

Rovnou si mě najměte

Domluvíme rozsah a postup prací a pustíme se do toho.

Začneme analýzou webu a zjistíme, proč vám návštěvnost neroste.

Poptat SEO konzultanta

 

Potřebujete řešit SEO?

Kontaktujte mě

 

Jak postupuji při optimalizaci webu pro vyhledávače

Na začátku musím poznat váš business, váš web a také to, jaké dotazy lidé do vyhledávačů v této souvislosti zadávají. K tomu slouží analýza klíčových slov. Pokud ji nemáte, je veškerá snaha pouhým střílením naprázdno. Analýza klíčových slov ukáže, co vaše cílové publikum nejčastěji vyhledává a jak to můžeme zužitkovat při tvorbě obsahu tak, aby se návštěvnost webu zvyšovala. Objevíme témata, která lidé hledají. Zjistíme, jak je hledají. A poskytneme jim nejlepší možnou odpověď.

 

Analýza klíčových slov slouží jako jízdní řád

Jakmile zjistíme, kudy se při optimalizaci máme vydat, zkontroluji stav webu z technického hlediska. Typicky hledám chyby, které brání procházení webu, jako jsou nefunkční odkazy nebo stránky s chybami, stav titulků, popisků a textů či celého obsahu. Hledám také interní i externí odkazy, u kterých zjišťuji odkud a kam vedou. Důležitou součástí je analýza konkurence, abychom věděli, jak si v daném odvětví stojí nejlepší hráči. Jakmile máme odstraněné chyby, můžeme se vrhnout na samotnou optimalizaci pro vyhledávače.

 

Na těchto základech můžeme stavět nový obsah

Pokud se divíte, že řeším obsah, vězte, že SEO je především o obsahu. Zjišťuji, jaká témata z analýzy klíčových slov jsou pro váš business přínosná a v jakém stavu aktuálně obsah nabízíme. Někdy zjistím, že chcete být vidět na určité klíčové slovo, ale máte k němu nedostatečný obsah. Například když chcete uspět na téma dětské hračky, ale o hračkách máte v obsahu jednu holou větu. Nebo zjistíme, že zákazníci hledají kombinované dotazy, jako je "pánská žlutá mikina s kapucou" a vy doufáte, že to jedna kategorie zboží zvládne, přitom jich potřebujete více. Pak budeme řešit, kdo napíše texty, vyfotí nové fotografie nebo dokonce natočí nové video. Speciální disciplínou jsou popisy kategorií na e-shopu.

Jindy třeba zjistím, že chcete prodávat hračky, ale příslušná stránka ani neexistuje. Taková stránka je nazývána jako vstupní, má-li na ní z vyhledávače uživatel přijít (anglicky se tomu říká landing page) a na takovou novou vstupní stránku vytvoříme obsah, který uživatelům pomůže vybrat si zboží a nakoupit jej. Na nové stránky pak odvedeme uživatele odkazy z jiných částí webu a samozřejmě se zamyslíme, kde získat odkazy externí, čili z jiných webových stránek, kde se cílové publikum nachází.

 

Zajistím odkazy interní i externí

Roboti, kteří procházejí weby, zhodnocují jejich stav. Jedním z faktorů je i míra popularity obsahu. Pokud máte unikátní obsah na téma, které jste dokonale vystihli, lidé by na něj mohli chtít odkazovat. Realita je však taková, že některé odkazy musíme nakoupit nebo vyměnit. Tato disciplína je mou slabou stránkou, protože mě nebaví řešit cenové nabídky. Dovedu vám však poradit, které tématické weby oslovit a samozřejmě mám vyzkoušené některé partnery, se kterými je komunikace rychlá a ceny jsou příznivé. A mám hodně zákazníků, kteří ochotně odkazy vymění.

 

Na SEO můžeme pracovat neustále

Pokud dosáhneme strategického cíle, můžeme práci zastavit. Nemusíte se bát, že byste se mě už nezbavili. Pravda je taková, že se beze mě často neobejdete, i když se budeme potkávat například u kvartálních vyhodnocení. Vy můžete objevovat nové obchodní příležitosti a já můžu váš web držet aktuální z hlediska požadavků pro vyhledávače, které se čas od času aktualizují. Ideální stav je, že se SEO začnete věnovat i sami a po spolupráci se mnou pravděpodobně budete efektivně zvětšovat svůj web a zlepšovat obsah i nadále bez mého přičinění.

 

Chcete návštěvnost pro svůj web?

Kontaktujte mě