SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Jsem SEO konzultant. Optimalizuji webové stránky a e-shopy pro vyhledávače. Pomůžu vám také při vývoji nového řešení a CMS. Můžete si mě najmout na jednorázovou konzultaci nebo na dlouhodobou spolupráci. Konzultace navíc poskytuji i přes Skype nebo FaceTime.

SEO také můžete vyzkoušet na vlastní pěst

Získejte konzultaci přes internet

Poskytuji konzultace přes Skype nebo FaceTime a Team Viewer.

Online konzultace stojí 1250 Kč / hodina.

Objednejte si svůj termín telefonicky nebo e-mailem.

 

Nebo si mě rovnou najměte

Domluvíme rozsah a postup prací a pustíme se do toho.

Začneme analýzou klíčových slov a zhodnotíme váš web.

Poptat SEO konzultanta

 

Potřebujete řešit SEO?

Kontaktujte mě

 

Jak postupuji při optimalizaci webu pro vyhledávače

Na začátku musím poznat váš business, váš web a také to, jaké dotazy lidé do vyhledávačů v této souvislosti zadávají. K tomu slouží analýza klíčových slov. Pokud ji nemáte, je veškerá snaha pouhým střílením naprázdno. Analýza klíčových slov ukáže, co vaše cílové publikum nejčastěji vyhledává a jak to můžeme zužitkovat při tvorbě obsahu tak, aby se návštěvnost webu zvyšovala. Objevíme témata, která lidé hledají a poskytneme jim nejlepší možnou odpověď.

 

Analýza klíčových slov slouží jako jízdní řád

Jakmile zjistíme, kudy se při optimalizaci máme vydat, zkontroluji stav webu z technického hlediska. Typicky hledám chyby, které brání procházení webu, jako jsou nefunkční odkazy nebo stránky s chybami, stav titulků, popisků a textů či celého obsahu. Hledám také interní i externí odkazy, u kterých zjišťuji odkud a kam vedou. Důležitou součástí je analýza konkurence, abychom věděli, jak si v daném odvětví stojí nejlepší hráči. Jakmile máme odstraněné chyby, můžeme se vrhnout na samotnou optimalizaci pro vyhledávače.

 

Na těchto základech můžeme stavět nový obsah

Pokud se divíte, že řeším obsah, vězte, že SEO je především o obsahu. Zjišťuji, jaká témata z analýzy klíčových slov jsou pro váš business přínosná a v jakém stavu aktuálně obsah nabízíme. Někdy zjistím, že chcete být vidět na určité klíčové slovo, ale máte k němu nedostatečný obsah. Například když chceme uspět na téma "dětské hračky", ale o hračkách máte v obsahu jednu holou větu. Pak budeme řešit, kdo napíše texty, vyfotí nové fotografie nebo dokonce natočí nové video. Speciální disciplínou jsou popisy kategorií na e-shopu.

Jindy třeba zjistím, že chcete prodávat hračky, ale příslušná stránka ani neexistuje. Taková stránka je pak nazývána jako vstupní, má-li na ní z vyhledávače uživatel přijít (anglicky se tomu říká landing page) a na takovou novou vstupní stránku vytvoříme skvělý obsah, který uživatelům pomůže. Na nové stránky pak odvedeme uživatele odkazy z jiných částí webu a samozřejmě se zamyslíme, kde získat odkazy externí, čili z jiných webových stránek.

 

Zajistím odkazy interní i externí

Roboti, kteří procházejí weby, zhodnocují jejich stav. Jedním z faktorů je i míra popularity obsahu. Pokud máte unikátní obsah na téma, které jste dokonale vystihli, lidé by na něj mohli chtít odkazovat. Realita je však taková, že některé odkazy musíme nakoupit. Tato disciplína je mou slabou stránkou, protože mě nebaví řešit cenové nabídky. Dovedu vám však poradit, které tématické weby oslovit a samozřejmě mám vyzkoušené některé partnery, se kterými je komunikace rychlá a ceny jsou příznivé.

 

Na SEO můžeme pracovat neustále

Pokud dosáhneme strategického cíle, můžeme práci zastavit. Nemusíte se bát, že byste se mě už nezbavili. Pravda je taková, že se beze mě často neobejdete, i když se budeme potkávat například u ročních vyhodnocení. Vy můžete objevovat nové obchodní příležitosti a já můžu váš web držet aktuální z hlediska požadavků pro vyhledávače, které se čas od času aktualizují. Ideální stav je, že se SEO začnete věnovat i sami a po spolupráci se mnou pravděpodobně budete efektivně zvětšovat svůj web a zlepšovat obsah i nadále.

 

Chcete návštěvnost pro svůj web?

Kontaktujte mě