Ceník služeb

Naší spolupráci předchází Rámcová smlouva o dílo. V této smlouvě jsou přesně vymezené podmínky spolupráce tak, abyste měli dokonalý přehled a přesně věděli, za co platíte a co získáte. Práci účtuji podle odpracovaných hodin. Jejich stručný přehled obdržíte s fakturou.

 

Hodinová sazba: 1250 Kč

Pro zahájení spolupráce mě kontaktujte. Stanovíme předmět a rozsah služeb.

Hodinová sazba je platná pro SEO, UX a copywriting.

Cena je uvedená bez DPH, nejsem plátce.

Vstupní konzultace projektu: 2490 Kč

Jednorázová konzultace trvá dvě hodiny, kdy rozebereme váš web nebo e-shop.

Získáte doporučení, jaké kroky podniknout pro zvýšení konverzí a prodeje.

Cena je uvedená bez DPH, nejsem plátce.

 

Máte dotaz?

Kontaktujte mě

 

Lze získat slevu?

Slevy neposkytuji. Za svou práci však ručím a případnou oprávněnou stížnost zdarma vyřeším. V ceně jsou zahrnuté náklady na hardware, software a další nástroje, které jsou pro danou práci nezbytné.

 

Jaká je minimální doba spolupráce?

Abych byl pro váš projekt opravdu přínosný, potřebuji se jím zabývat nějakou dobu, která se liší v závislosti na velikosti webu a dalších faktorech. Pokud váháte kam dál, můžete si objednat jednorázovou konzultaci za 2490 Kč. Konzultace trvá dvě hodiny a vy zjistíte, jakým směrem se dále vydat.

 

Jaké potřebujete podklady k vytvoření nabídky?

Čím více podkladů o projektu získám, tím přesněji dovedu nabídku zpracovat. Potřebuji vědět, o jaký projekt/web se jedná. Je důležité, abyste mi sdělili, jaké cíle má naše spolupráce splnit. Pokud máte v týmu lidi, se kterými na projektu budu spolupracovat, seznamte mě s jejich rolemi a dovednostmi.

 

Dovedete pracovat s analýzou klíčových slov konkurence?

Pokud je analýza správně provedená, dovedu. Před zahájením práce jí však zkontroluji. Pokud bych pracoval na základě chybné analýzy klíčových slov, výsledek se pravděpodobně nedostaví. Případně analýzu klíčových slov zpracuji, cena je závislá na povaze projektu.

 

Berete všechny zakázky?

Ne, je mi líto. Některá témata mi zkrátka nejsou blízká. Například v oblasti dámské kosmetiky se neorientuji vůbec. Někdy také poznám, že mezi mnou a zákazníkem chybí synergie a stejný pohled na věc. I v těchto případech raději zakázku odmítnu.

 

Máte k dispozici kolegy z jiných oborů?

Ano, k dispozici mám schopné programátory, grafiky a specialisty na webovou analytiku a PPC kampaně. Jsou to lidé, se kterými spolupracuji dlouhodobě a vím, že budete s jejich výsledky spokojeni také. Spolupracuji s marketingovým studiem 7 nápadů, které jsem založil s kolegy z různých oborů online marketingu.

 

 

Kontaktujte mě